Příspěvky

, ,

TRX – závěsný posilovací systém pro ještě účinnější cvičení

Již v úterý 3. února 2015 otevíráme ve Fit AURA ve Frenštátě Školu TRX. Jaké jsou přednosti cvičení s TRX? Co to vlastně je a k čemu toto náčiní slouží? Kteří sportovci jej používají při svých trénincích? A co vás při lekcích Školy TRX nebo při skupinovém cvičení naučíme?

Co je to TRX

TRX je závěsný posilovací systém určený k posílení a zpevnění celého těla pomocí vlastní váhy. Cvičit s ním mohou začátečníci i špičkoví sportovci. Věk ani pohlaví nehraje roli.

Proč cvičit s TRX

Cviky prováděné na TRX posilují hluboký stabilizační systém kolem pánve a páteře tzv. core, které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.

Díky TRX uplatníte při každém svém cvičení širokou škálu posilovacích cviků na celé tělo. TRX rozvíjí vaše koordinační, rovnovážné a kondiční schopnosti.

Cvičení na TRX má významné zdravotní přínosy. Je výbornou pomůckou, kterou oceníte, pokud jste vystaveni jednostrannému zatížení, např. při dlouhodobém sezení u počítače, jednostranné pracovní nebo sportovní zátěži, při níž dochází ke svalovým dysbalancím a následným zdravotním potížím.

Výhodou TRX je jednoduché ovládání a hlavně – viditelné výsledky, na které dosáhnete v krátké době.

Kdo používá TRX?

TRX využívají při svých lekcích trenéři různých odvětví – TRX je oblíbené u trenérů skupinových sportů, jako je hokej, fotbal, florbal apod., tak u trenérů individuálních sportů, jako jsou tenis, box, bojové sporty aj.

TRX využívají při své práci také fyzioterapeuti. Závěsný posilovací systém oceňujů při nápravě svalových dysbalancí, i při řešení poúrazových stavů a v rehabilitacích.

Co se naučíte ve škole TRX

  • nastavení ovládání a používání TRX;
  • pozice a polohy při cvičení s TRX;
  • funkce zatížení na TRX;
  • dýchání – jak správně dýchat při cvičení;
  • odlišné varianty cviků, správné provádění a intenzita při cvičení;
  • nové cviky na zlepšení mobility a pohyblivosti.

Naučte se cvičit na TRX správně. Rezervujte si své místo na Školu TRX ve Fit AURA ještě dnes! Rezervace na telefonu: 732 252 019, 556 801 778 nebo na emailu: recepce@fitaura.cz

 

Skupinové cvičení na TRX

Skupinové cvičení na TRX je vhodné pro cvičence, kteří již znají závěsný systém a mají alespoň základní zkušenosti s cvičením na TRX.

Ve skupinovém tréninku se zaměříme na:

  • různé varianty cviků, náročnější úrovně a intenzitu provádění;
  • rozvoj silových, kondičních a vytrvalostních schopností;
  • zlepšení koordinačních schopností a rovnováhy;
  • zvýšení pohyblivostí a flexibility strečinkem.

Cvičte pod vedením trenéra v malé skupince. Rezervujte si své místo na skupinový funkční trénink ve Fit AURA ještě dnes! Rezervace na telefonu: 732 252 019, 556 801 778 nebo na emailu: recepce@fitaura.cz

 

, ,

Revoluční metoda cvičení – TRX ve Fit AURA

Ve Fit AURA můžete nově využít unikátní novinku TRX, která se skládá ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky a madel pro nohy nebo ruce. Stačí jen TRX kamkoliv zavěsit a pak již jen využívat tuto novinku k provádění celé řady cviků. Ke správnému cvičení využíváte jen vaši tělesnou hmotnost a správný úhel těla vůči závěsnému bodu.

Intenzitu tréninku lze snižovat či zvyšovat podle vašeho postoje. Posunutí vašeho těla o pouhých několik centimetrů vůči závěsnému bodu změní intenzitu prováděného cviku neuvěřitelným způsobem. Vnímáte-li při posledních několika opakováních cviku téměř úplné vyčerpání, je vámi nastavená intenzita tréninku správná.

Pomůcka TRX byla vyvinuta americkými vojenskými jednotkami pro tréninky speciálních jednotek. Cvičení na TRX se tedy může zdát na první pohled velmi snadné, ale opak je pravdou. TRX procvičí i ty svalové partie, o kterých jste doposud nevěděli.

Přijďte si vyzkoušet tuto novinku a zacvičte si s pomůckou TRX ve Fit AURA. Cvičení s TRX je vhodné pro osoby každého věku. Naši vyškolení cvičitelé vám rádi poradí, jak pomůcku TRX vhodně používat k tréninku a hubnutí.